ALPINE A110 GT
GRAND TOUR ALPINEN HENKEEN
teho
300 hv
6300 r/min
kiihtyvyys
4,2 s
0–100 km/h
paino*
1119 kg
* Paino 1109–1140 kg riippuen varustelusta
Legendaarisen Berlinetten seuraaja A110 GT edustaa ihanteellista suorituskyvyn ja eleganssin yhdistelmää.
MUOTOILU
PUHDASTA
ERINOMAISUUTTA
A110 GT erottuu ikonisella muotoilullaan, jota täydentävät design-elementit ja mukavuusvarusteet, jotka antaviat sille ainutlaatuisen Grand Tour -tunnelmaan. Koe jännittävä ajonautinto hienostuneen mukavuuden kera.
RANSKALAISTA
TYYLIÄ
A110 GT yhdistää eleganssin ja mukavuuden. Sisätiloissa nahka, kiiltävä hiilikuitu ja alumiini luovat Grand Touriin ainutlaatuisen tunnelman. Lämmitettyt nahkaistuimet, Focal® Premium -äänijärjestelmä integroidulla subwooferilla, urheilupolkimet ja alumiininen jalkatuki matkustajalle: A110 GT on runsaasti ja mukavasti varustettu.
Lämmitettävät ja mukavat nahkaistuimet 6-suunnan säädöllä
Focal® Premium -äänentoisto subwooferilla
Android Auto™ ja Apple CarPlay™ -langattomalla peilauksella
Multimediajärjestelmä 7“-kosketusnäytöllä
AJO
KOE GRAND TOUR
Tehokas ja mukava ajaa, A110 GT vie sinut sensaatiomaiselle matkalle.
Pehmeän ohjattavuuden ansiosta pääset nauttimaan Alpinen ajokokemuksesta, olipa kyseessä kaupunkiajo, vuoristotiet tai pitkät matkat.
Valitse kolmesta ajotilasta: normal, sport ja track mukauttaaksesi A110 GT:n reaktiot urheilullisempaan kokemukseen tai parempaan ajomukavuuteen.
URHEILULLISUUTTA, JOKA EI JÄTÄ TOIVOMISEN VARAA
KONSEPTI
RANSKALAISTA OSAAMISTA
KILPARADALTA KADULLE
A110 GT heijastaa Alpinen kilpa-asiantuntemusta, hyödyntäen sellaista suunnittelua ja tekniikkaa, joka on normaalisti varattu kilpa-autoille. Tämä tuo A110 GT:lle erinomaista pitoa ja suorituskykyä.
ALUSTA JA KORI
A110 GT:ssä on alumiinirunko, joka on kehitetty alusta alkaen A110-mallille. Lisäksi kori ja pohja on niitattu ja hitsattu jäykkyyden ja tasapainon varmistamiseksi.
KEVEYS
Vain 1119 kg painavalla A110 GT:llä on huomattava teho-painosuhde. Tämän keveyden tavoittelu on läsnä kaikilla tasoilla, alumiinin käytöstä jousituksessa ja korissa istuinten ja vanteiden valintaan.
AERODYNAMIIKKA
A110 hyödyntää superautoista ja F1-autoista nähtyjä ratkaisuja, kuten tasainen pohja ja takaosan diffuusorimallinen ilmanohjain, jotka parantavat merkittävästi aerodynamiikkaa ja vakautta.
MOOTTORI
PUHDASTA SUORITUSKYKYÄ
Alpine-alustan monipuolisuus antaa A110 GT:lle optimaalisen ajomukavuuden.
Nauti ketteryydestä ja mukavuudesta A110 GT:ssä, jossa on kahden kolmiotukivarren alustaratkaisu. Samaan aikaan Brembo®-jarrut tarjoavat optimaalisen kestävyyden ja jarrutusmatkan aina niin kilparadalla kuin vuoristotiellä mutkittelemalla.
JOUSITUS JA JARRUT
SUORITUSKYKY KÄSISSÄSI
-
Maksinopeus rata-ajossa
1,8 litran moottori suorasuihkutuksella ja 300 hevosvoimalla on suunniteltu välittömään ajonautintoon ja korkeampaan suorituskykyyn.
-
0–100 km/h
A110 GT -moottori tuottaa 340 Nm mamksimivääntömomentin kierroslukualueella 2400–6000 r/min.
-
Vaihteen vaihtoaika
A110 GT:n voima välittyy automaattisen 7-vaihteisen kaksoiskytkinvaihteiston kautta ja manuaaliajotilaa varten ohjauspyörän takana on vaihteenvaihtoläpät.
TEKNISET TIEDOT
mitat millimetreinä
-
mottori: bensiini, keskimoottorivaihteiden määrä: 7
vaihteiston tyyppi: automaatti
vetotapa: takaveto
-
0–100 km/h (s): 4,20
iskutilavuus (cm3): 1798
maksimivääntö (Nm): 340
-
CO2-päästöt (g/km): 152–160
kulutus yhdistetty (l/100 km): 6,7–7,0
KATSO MYÖS
A110 S: Yhdistetty polttoaineenkulutus WLTP l/100 km : 6,7-7 l/100 km ; CO2-päästöt yhdistetty WLTP g/km: 152-158.
Ilmoitetut päästö- ja kulutustiedot ovat uuden WLTP-testin mukaisia tuloksia. Varustelutasojen vakio- ja lisävarusteet vaikuttavat lukemiin. Lukemat vahvistuvat autoyksilökohtaisesti. WLTP-testi on uusi standardi autojen kulutuksen mittaamiseen. Laboratorio-olosuhteissa toteutetun testin tarkoituksena on antaa paremmin vertailukelpoisia tuloksia eri autonvalmistajien automallien välillä. Auton normaalikäytön polttoaineen kulutukseen vaikuttavat lukuisat seikat, eikä WLTP-testin arvoja pidä käsittää odotettavissa oleviksi arvoiksi. WLTP-testisykli ei huomioi kaikkia normaalissa käytössä kulutukseen ja päästöihin vaikuttavia tekijöitä.